eTOVARNA-PLSTI.CZ

Registrovat Přihlásit 0
Dovolená léto 2024: 29. července - 9. srpna
Procházíte: Informace pro zákazníky » Jak nakupovat

Nákupní košík

Kč 0,00 za 0 pol.

Zobrazit košík

Registrovaný zákazník - přihlášení

Provozovatel e-shopu

Brněnská továrna plstí, s.r.o.

Zábrdovická 2

615 00 Brno

Česká republika

IČ: 26236656

545 214 892

PO-ČT 7:00 - 13:30

eshop@btp.cz

tovarna.plsti

Jak nakupovat

Vážení zákazníci,

jsme velmi rádi, že jste zavítali do našeho elektronického obchodu. Následující odstavce by Vám měly usnadnit orientaci v něm a být Vám nápomocny, pokud se v průběhu nakupování dostanete do nesnází.

eshop.tovarna-plsti.cz

Elektronický obchod je otevřen všem - právnickým i fyzickým osobám, podnikatelům i zákazníkům z řad soukromých osob, kterým by tento eshop měl sloužit především.

Veškeré zboží, není-li řádně vyznačeno jinak, pochází ze skladů provozovatele e-shopu, který je přímým výrobcem - ceny tak nejsou zatíženy provizemi prostředníků.

Na druhou stranu nabídka dostupného zboží vždy odráží aktuální skladbu výroby, která je závislá na období (sezónní zboží) a objednávkách odběratelů ve velkoobchodním styku. Některé druhy zboží tak nemusí být okamžitě dostupné nebo se jejich dodací lhůta může řídit skladbou objednávek velkoodběratelů a navazujícím vytížením výrobních kapacit.

Registrace a zákaznický účet

Registrace v našem e-shopu není povinná, přesto bychom ji všem zákazníkům doporučili. Vytvořením zákaznického účtu totiž získáváte některé nadstandardní funkce, které bez registrace není možné zpřístupnit.

Registrací získáváte přístup do Zákaznického centra, kde jsou přehledně uspořádány všechny informace o Vašem účtu a Vašich objednávkách:

Zákaznické centrum

Úvodní stránka centra s rychlým přehledem informací

  • Váš celkový obrat
  • Výše dosažené slevy
  • Dostupné a využité slevové kupóny
  • Stav poslední objednávky
  • Nejnakupovanější zboží
  • Hodnocení spokojenosti
  • Historie nákupů

Moje přehledy

Výběr podrobného přehledu o

  • Vašich objednávkách (informace o jejich stavu, úhradách, možnost náhladu objednávky, storno a případně opětovné odeslání podkladů pro platbu – výzva k úhradě),
  • Vašich oblíbených položkách, které jste za oblíbené v minulosti označili v nákupním košíku,
  • Vašich uložených nákupních košících, které jste uchovali pro pozdější využití.

Registrační údaje

Souhrn Vašich osobních či firemních údajů a kontaktních údajů, pod kterými jste u nás zaregistrováni - s možností jejich editace.

Dodací adresy

Vámi vytvořené dodací adresy, na které si necháváte zasílat své objednávky. Možnost přidávání nových adres, jejich oprava nebo deaktivace jsou samozřejmostí.

Komunikace = kontaktní centrum

Tato část slouží pro komunikaci s našim týmem, jehož členové se Vám budou přednostně věnovat. Zde máte možnost založit:

  • žádost o zaslání barevnic, případně katalogu
  • žádost o fakturaci s odloženou platností
  • prioritní dotaz – jakýkoliv dostaz, podnět nebo připomínku k našemu e-shopu

Změna hesla

Není na škodu čas od času změnit pro zvýšení bezpečnosti své heslo. Zde je to pravé místo, kde to učinit.

Postup registrace

Svůj zákaznický účet vytvoříte prvotní registrací přístupnou v levém sloupci pod formulářem pro přihlášením - zvolte odkaz Registrace.

Vyplňte registrační formulář, přičemž povinně vyžadované údaje jsou označeny hvězdičkou.

Pokud registrace proběhne bez chyb, je vytvořen Váš zákaznický účet, o čemž je Vám bezprostředně po registraci zaslán informační e-mail na Vaši adresu zadanou do registračního formuláře. Tímto okamžikem se Vám zpřístupní Zákaznické centrum pro správu Vašich údajů a objednávek.

Je samozřejmostí, že s Vašimi osobními údaji je nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (viz naše registrace ve Veřejném registru zpracování osobních údajů Úřadu pro ochranu osobních údajů).

Přihlašování k zákaznickému účtu

Máte-li již svůj účet v našem e-shopu vytvořen, můžete se k němu přihlásit zadáním svých uživatelských údajů následujícími způsoby:

  • zadáním přístupových údajů ve formuláři přihlášení přístupném v levém sloupci, blok Registrovaný zákazník - přihlášení,
  • pokud jste nakupovali bez přihlášení do svého účtu, je druhým krokem v kompletaci objednávky možnost přihlášení prostřednictvím stejného formuláře pro přihlášení.

V případě, že se do našeho internetového obchodu vrátíte po delší době, nebo si z jiného důvodu nevzpomenete na své registrované uživatelské údaje, připravili jsme pro vás možnost vygenerování nových přístupových údajů a jejich zaslání na Vaši registrovanou, s uživatelským účtem propojenou e-mailovou adresu.

Tato funkce je dostupná přes levém sloupci v bloku Registrovaný zákazník - přihlášení | Zapomenuté heslo.

Výběr měny

Náš e-shop umožňuje zobrazení ceny a zadání objednávky ve dvou měnách: české koruně a eurech. Preferovanou měnu zvolíte výběrem pod náhledem nákupního košíku v levém sloupci, kde se nastavená měna také výrazně zobrazuje.

Nabídka zboží

Zboží, které v elektronickém obchodě nabízíme, jsme rozdělili do kategorií odpovídajících našim výrobním programům:

  • Dekorační plsti a netkané textilie
  • Výrobky z nich
  • Trendy výrobky
  • Netkané textilie
  • Filtrační textilie
  • Technické textilie
  • Zlevněné zboží - SLEVY

Jednotlivé kategorie a skupiny výrobků do nich spadající můžete prohlížet a vybírat s vyuřitím horního horizontálního menu.

Kategorie včetně svých podkategorií se dále zobrazují ve vertikálním menu v levém sloupci internetového obchodu.

Zvolením kategorie získáte náhled na podřazené podkategorie, volbou podkategorie pak otevřete náhled na veškeré zboží, které v rámci daného programu nabízíme k prodeji prostřednictvím e-shopu.

Nákupní košík

Nákupní košík je místo, kde se stejně jako v kamenném obchodě shromažďuje zboží, které jste v elektronickém obchodě vybrali. Celková cena zboží a počet položek ve Vašem nákupním košíku se zobrazuje v náhledu v levém horním sloupci e-shopu pod hlavním horizontálním menu. Odtud je košík za pomoci odkazu dostupný.

Zboží do nákupního košíku vložíte zadáním množství (počet ks, bm, m2 atd.) a stisknutím tlačítka "Vložit do košíku" v náhledu jednotlivých výrobků. V současné době umožňujeme zadávání množství pouze celým číslem (nelze tedy objednat např. 0,5 bm textilie apod.).

U každé položky, kterou v obchodě nabízíme, je zobrazeno orientační množství aktuálně dostupné na našem skladě. V případě, že položka není dostupná nebo objednáte množství větší, než je aktuálně k dispozici, nic není ztraceno. Po obdržení Vaší objednávky prověříme, kdy je možné Váš požadavek zařadit do výroby. O předpokládaném datu, kdy bude zboží vyrobeno a připraveno k expedici, Vás budeme informovat.

V náhledu na Váš nákupní košík máte dále možnost u kterékoliv položky změnit její nakupované množství pomocí tlačítek „+“ nebo „-“ Odstranit položku z košíku je možné zapsáním nulového množství nebo stisknutím tlačítka ve sloupci „ד u dané položky.

Položky v košíku lze také, jste-li registrováni a přihlášeni ve svém zákaznickém účtu, za pomocí srdíčka vkládat mezi své oblíbené položky. Rovněž můžete uložit celý košík, budete-li se k nákupu vracet později nebo se chystáte nakupovat opakovaně stejné zboží.

Dokončení objednávky

Pokud již máte vloženo v nákupním košíku veškeré zboží, které jste chtěli nakoupit, dokončíte objednávku postupně v několika následujících krocích:

  1. 1. V levém horním menu je zobrazen košík a nad ním možnost Dokončení nákupu. Po stisknutí tohoto tlačítka se dostáváte na záložku Nákupního košíku.
  2. 2. Nacházíte se na záložce Nákupní košík. Stiskněte tlačítko Pokračujte v pravém dolním rohu. Dostáváte se na záložku Přihlášení (pokud jste se již dříve přihlásili, dostáváte se přímo na záložku Osobní údaje.
  3. 3. Nacházíte se na záložce Přihlášení. Zde si zvolte způsob pokračování dle svého uvážení. Máte možnost se registrovat jako nový zákazník, přihlásit se, nebo pokračovat v nákupu bez registrace přechodem na další záložku - Osobní údaje.
  4. 4. Nacházíte se na záložce Osobní údaje. Zde si můžete ověřit či změnit Vaše osobní údaje a zadat (případně přidat nebo opravit) dodací adresu. Po potvrzení Vámi zadaných údajů se zobrazí tlačítko Pokračujte a jeho stisknutím se dostáváte na záložku Dodání a platba.
  5. 5. Nacházíte se na záložce Dodání a platba. Vyberte způsob dodání a druh platby. Zdat můžete také Vaše osobní číslo objednávky, slevový kupón, případně nám k objednávce můžete připojit vzkaz. V tomto kroku Vás rovněž žádáme o potvrzení souhlasu s obchodními podmínkami našeho e-shopu. Po potvrzení Vámi zadaných údajů se stisknutím tlačítka Pokračujte dostáváte na záložku Shrnutí objednávky.
  6. 6. Nacházíte se na záložce Shrnutí objednávky. Poslední záložka Vám umožní závěrečnou kontrolu Vámi zadané objednávky: vybraného zboží uloženého v nákupním košíku, informace o dodání a platbě, celkovou hodnotu objednávky včetně případných slev a uplatněných kupónů. Posledním krokem k uskutečnění objednávky je potvrzení tlačítkem Závazně objednat.

Pokud se chcete vrátit o krok zpět a něco v předchozím kroku změnit – zvolte v levé dolní části tlačítko „o krok zpět“ nebo v horní liště zvolte číslovanou záložku, která Vás vrátí k požadovanému kroku.

Po stisknutí tlačítka "Závazně objednat" je Vaše objednávka odeslána do našeho systému, je jí přiřazeno konkrétní číslo, její opis je odeslán na Váš e-mail a zároveň je vygenerován jedinečný odkaz na stránku, kde je možné celou objednávku kdykoliv znovu prohlédnout nebo vytisknout. Registrovaní zákazníci mají možnost si veškeré objednávky zpětně dohledat ve svém Zákaznickém centru.

V souladu s obchodními podmínkami platí v současné době pravidlo, že při dosažení hodnoty objednávky ve výši 3 000 Kč a více neplatí zákazník žádné poplatky za zvolený způsob expedice a platby, takže dodání objednávky je zcela zdarma (platí pouze pro dodávky do České republiky a na Slovensko).

Od zadání po dodání

A co se děje s Vaší objednávkou dál?

Po závazném objednání je Vaše objednávka uložena v našem systému, kde čeká na přijetí – stav „Čeká na přijetí“.

Náš obchodní tým zkontroluje její základní náležitosti a umožní přijetí Vaší objednávky - stav ze změní na „Přijatá“.

Dále se Vaší objednávce postupně věnují téměř všechna naše oddělení: Ekonomické v případě, že jste zadali platbu předem, připojí k objednávce informace o datu úhrady a částce a změní stav na „Zaplacená záloha“.

Na našem skladě zaměstnanci v případě dostupnosti zkompletují položky Vaší objednávky a přesunou ji do stavu „Připravena k odběru“ - jedná se o osobní odběr.

Po fakturaci a realizaci přepravy, případně po Vašem osobním odběru, přechází Vaše objednávka do závěrečné fáze a stává se z ní „Vyexpedovaná“.

V případě, že se po souhlasu s Vámi něco na objednávce mění, případně je Vaše objednávka pozdržena a čeká se na výrobu Vámi objednaného zboží, může se stav změnit na „Pozastavená“.

Po převzetí zakázky zákazníkem a úplném vyrovnání ceny zakázky se objednávka dostává do finále, kdy se její stav změní na „Uzavřená“. Teprve v případě, že je objednávka v tomto stavu, započítává se celková částka objednávky do obratu zákazníka.

Vaše objednávka může být také samozřejmě po dohodě stornována, i když tento stav u Vašich objednávek z pochopitelných důvodů rádi nevidíme. Stav je „Stornována“.

O každé dílčí změně stavu Vaší objednávky jste vždy informováni na kontaktní e-mail, který jste zadali při kompletaci objednávky. Máte tak dokonalý přehled o tom, jak s Vaší objednávkou pracujeme a víte, kdy můžete očekávat objednané zboží. Registrovaní zákazníci mohou stav své objednávky sledovat v Zákaznickém centru po přihlášení v našem e-shopu.

Obchodní podmínky

Tak jako každá hra má svá pravidla, i obchodní vztah mezi zákazníkem a dodavatelem musí být upraven závaznými pravidly, kterými se obě strany řídí. Těmito pravidly jsou v případě našeho e-shopu obchodní podmínky, podle kterých při realizaci obchodního případu pracujeme.

Obchodní podmínky je dobré vždy pročíst, a to nejen před první, ale vlastně před každou novou objednávkou, abyste se ujistili, že v daných pravidlech nedošlo ke změně a nebyli jste následně při nechtěné komplikaci nepříjemně překvapeni. Koneckonců právě tohle je důvod, proč Vás při kompletaci každé objednávky nutíme potvrdit, že jste byli s aktuální verzí obchodních podmínek seznámeni

Vaše dotazy a podněty

Na vývoji našeho internetového obchodu jsme usilovně pracovali a na vylepšování jeho funkčnosti pracujeme vlastně pořád. Z tohoto důvodu uvítáme Vaše dotazy, připomínky, návrhy na vylepšení i výtky, které povedou k dalšímu vylepšení e-shopu.

Máte-li chuť se podělit o své podněty, učiňte tak prosím odesláním kontaktního formuláře pro prioritní dotazy v Zákaznickém centru, sekce Komunikace – pokud jste registrovaným zákazníkem.

Pokud jste anonymním návštěvníkem, nezoufejte, dotaz je možné zaslat také kontaktním formulářem v sekci Podpora.

Jelikož u Vaší zprávy vždy uvádíte svoji e-mailovou adresu, nebudeme otálet dlouho s odpovědí. Ať se bude jednat o dotaz, stížnost, připomínku nebo nápad na zlepšení, vždy se budeme Vaším podnětem zabývat, poskytneme Vám zpětnou vazbu, problémy vyřešíme a dobré nápady se vynasnažíme co nejdříve zapracovat do aplikace internetového obchodu.


Pokud jste dočetli až sem, děkujeme Vám!

tým eshop.tovarna-plsti.cz