eTOVARNA-PLSTI.CZ

Registrovat Přihlásit 0
Procházíte: Informace pro zákazníky » Doprava a platba

Nákupní košík

Kč 0,00 za 0 pol.

Zobrazit košík

Registrovaný zákazník - přihlášení

Provozovatel e-shopu

Brněnská továrna plstí, s.r.o.

Zábrdovická 2

615 00 Brno

Česká republika

IČ: 26236656

545 214 892

PO-PÁ 7:00 - 15:30

eshop@btp.cz

tovarna.plsti

Doprava a platba

Na základě dlouhodobé a ověřené spolupráce Vám naše společnost Brněnská továrna plstí, s.r.o. nabízí možnost dodání Vašich zásilek z našeho e-shopu prostřednictvím následujících přepravců:

1. Česká pošta

Balík Do ruky - Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky.

V den podání Vás bude ČP informovat přes SMS zprávu i e-mali o doručování balíčku.

Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá oznámení o nedoručení zásilky v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na Vaší dodací poště. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo o prodloužení úložní doby.

Bližší informace na www.balikovarevoluce.cz v sekci Služby pro příjemce a adresáty.

Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.

2. PPL

Balík PPL - PPL rozváží zboží až do hmotnosti 50 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00 hodin.

Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den.

Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.

U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.

Bližší informace na www.ppl.cz.

3. Toptrans

Tuto službu pro náš e-shop standardně nenabízíme (i když jí každý den využíváme v našem obchodním styku mimo e-shop - máme proto s touto firmou bohaté zkušenosti).

V případě, že Vámi vybrané zboží bude větších rozměrů s hmotností nad 50 kg, zaměníme (samozřejmě po dohodě s Vámi) Vámi zvolenou přepravní společnost za firmu Toptrans.

Firma rozváží balíčky každý všední den od 8:00–18.00 hodin, a to do 24 hodin od zadání zásilky do přepravního systému. Zákazník je informován přes e-mail a SMS o datu a době doruční.

Bližší informace na www.toptrans.cz.

Problémy s doručením

Pokud Vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se nás, rádi s Vámi balíček dohledáme.

Přehled poplatků podle druhu dopravy*

Druh dopravyRegionKč vč. DPH
Osobní odběr0,00
Česká pošta - Balík do ruky ČRČeská republika77,44
Česká pošta - Obchodní balík SlovenskoSlovensko326,70
PPL - B2C ČRČeská republika98,01
PPL - Export SlovenskoSlovensko229,90
PPL - Export NěmeckoNěmecko543,29
PPL - ExportPolsko, Rakousko598,95
PPL - ExportBelgie, Dánsko, Francie, Itálie, Maďarsko, Nizozemsko, Rumunsko, Spojené království919,60
PPL - ExportBulharsko, Finsko, Irsko, Portugalsko, Řecko, Španělsko, Švédsko1 149,50
PPL - ExportEstonsko, Litva, Lotyšsko, Slovinsko1 452,00
*V případě nadlimitních zásilek změna ceny vyhrazena!

Způsoby platby Vaší zásilky

V souladu s obchodními podmínkami e-shopu nabízíme zákazníkům následující způsoby plateb za objednávky:

  • Platba při převzetí
    • hotově nebo platební kartou* v sílde společnosti při osobním převzetí
    • hotově nebo platební kartou** dopravci v případě dodání na dobírku
  • Platba převodem předem (záloha) na bankovní účet prodávajícího
  • Faktura se splatností - v případě dlouhodobé spolupráce můžeme na základě žádosti zákazníka přistoupit na fakturaci s odloženou splatností

Nezpoplatňujeme žádný z uvedených způsobů plateb - náklady neseme za Vás.

Připravujeme pro Vás možnost platby platební kartou on-line při odeslání objednávky.

*Akceptujeme platební karty Visa, Visa Electron, V Pay, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club, JCB.

** Jen PPL

Informační oznámení EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.